Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Drsná šikana. Brdkem.

Šrapnely úlomků z pravítek svištěly vzduchem. K zemi se snášely kusy papíru ze sešitů jako zbloudilí a zmatení výsadkáři. Hřbety učebnic při nárazech do ramen praštěly a ruce byly zabílené od křídy. Odpolední vyučování skončilo a skupina několika sedmáků zahájila ofenzívu.

F. Plešinger

Je to fuška, řekl jsem si a na rameno mi s typickým žuchnutím dopadla houba nasáklá vodou. Křídová břečka se mi rozcákla po obličeji a po zádech. Sám proti sedmi. Největší silák ze třídy, ale proti přesile. Přesile žabařů. Já vám ukážu, cha!

A tak jsem ukazoval, ale málo. Spolužáci k sobě přirazili dvě lavice a povalili mě na záda. Dva mi chytli jednu ruku, dva druhou. Tehdy jsem ještě neovládal tae-kwon-do, takže jsem nemohl udělovat kopy.

Sice jsem byl nejsilnější, ale spolužáci na to asi zapomněli, a tak mě přeprali. Bezmocně jsem sledoval, fixován zády k lavici, jak mi chytají nohy. Stáhli mi jednu ponožku a pak druhou. Prostě tlupa žáků s mentalitou hejna slepic. Snažil jsem se vysmeknout, ale ani to s nimi nehlo. A jak jsem měl stažené ponožky, tak ten poslední, sedmý, ne zrovna dvakrát bystrý člověk, vytáhl odněkud špendlík a zarazil mi ho hluboko do bříška palce. “Auuu!” Hrozně se u toho smáli. Pak do druhého prstu, do třetího…”Jauvajs!” Nevěřil jsem svým očím a bezmocně jsem zíral k chodidlům, jak se špendlík zabodává do třetího prstu.

Stále jsem zíral k chodidlům na ty zabodávající se špendlíky. Dívám se na levou nohu, holé prsty čouhají směrem nahoru, pak koukám na pravou nohu, ta mi taky čouhá z pod peřiny a vidím psí hlavu, jak se snaží nějak pohodlněji z boku zakousnout do mých prstů (COŽE?) a… rrrr… teď se jí to podařilo, “Jau!!!” a ano, teď je pes sebral pěkně bokem mordy všechny naráz. Pět špendlíků mi zajelo do nohy současně. A pes u toho rozvěrně vrtěl zadkem. “Brdku! Brdku!!! Nech toho!”

Brdek, zlatá kokršpanělka - původním jménem Borey - na mě vesele koulel očima, pustil moji oslintanou nohu, oběhl postel, vyskočil tlapama na okraj a začal se mi za radostného “chrochro” natahovat s pleskajícím jazykem k obličeji. “Brdku, nech mě spát,” odstrčil jsem ho z postele a schoval hlavu pod polštář.

Brdek nepřestával a dobýval se mi pod polštářem k obličeji. Opustil jsem hájenou pozici, zvedl hlavu a vydal povel: ”Brdku, jídlo!” Pes poslušně odběhl do kuchyně. A vzápětí se ozvalo: “Brdku, no tak, běž vzbudit Filipa!” Proti tomu jsem už byl naprosto bezbranný. Brdek se na mě vrhnul a vynoroval mě z postele jak nějakého prašivého jezevce.

Autor: Filip Plešinger | sobota 26.10.2013 9:10 | karma článku: 11,42 | přečteno: 562x
  • Další články autora

Filip Plešinger

Rodiče v dračím doupěti

Hra na hrdiny (Dungeons & Dragons) baví plno lidí, ale má závažnou trhlinu. Umožní hrát za mágy, bojovníky, alchymisty...ale ne za rodiče. A s tím se musí něco udělat!

14.8.2020 v 22:15 | Karma: 7,95 | Přečteno: 231x | Diskuse| Hobby

Filip Plešinger

Mrkev?!

Byl listopad, tou dobou už tma, čekal jsem před hlavním nádražím na šalinu a studená šlinda se mi neúprosně prodírala do bot. “Mrkev?” Nejistý, opatrně vyřčený dotaz mě probudil z rozjímání nad rozmočenou kaší na chodníku. Podíval jsem se před sebe a zjistil, že dotyčnou nejen vůbec neznám, ale že ji rozhodně ani nechápu.

27.4.2014 v 9:00 | Karma: 8,53 | Přečteno: 436x | Diskuse| Ostatní

Filip Plešinger

Jak mi babička zabila kurzor

Mojí babičce bude v únoru devadesát. Teda, bude jí devadesát, pokud nebude hopsat, kde nemá, a nezlomí si k tomu ramenu ještě něco dalšího. Je neskutečné, jak si při tom všem dělá srandu sama ze sebe. Jednu věc mi připomněla nedávno (ano, moje skoro devadesátiletá babička mi připomněla...). A o tu se podělím.

12.1.2014 v 10:30 | Karma: 25,49 | Přečteno: 1479x | Diskuse| Ostatní

Filip Plešinger

Jirkooo... já... jáá... !!!

Jura řval jako tur. (A nebo jakoby túroval tura cestou na túru... ha!) No prostě ječel a křičel neslušná slova. Na okamžik měl i hlavu pod vodou, to pro změnu neječel nic a věřím, že v ten moment se mu možná i promítaly části života před očima. Bylo to totiž takhle:

30.11.2013 v 8:30 | Karma: 8,91 | Přečteno: 451x | Diskuse| Ostatní

Filip Plešinger

Hrátky s lukem. A proč v tom místě drhne křída... ?

Nikdy jsem z profi-luku nestřílel. Možná mi k tomu chybí profi-look, možná jen ten luk... těžko říct. Ale za to jsem se vcelku nečekaně dostal k díře, která s takovým profi-lukem měla co do činění a oprávněně vzbuzovala otázky.

12.10.2013 v 8:00 | Karma: 6,29 | Přečteno: 301x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 571x
Převážně zvědavý.

Seznam rubrik