Nezařazené

Filip Plešinger

Rodiče v dračím doupěti

Hra na hrdiny (Dungeons & Dragons) baví plno lidí, ale má závažnou trhlinu. Umožní hrát za mágy, bojovníky, alchymisty...ale ne za rodiče. A s tím se musí něco udělat!

14.8.2020 v 22:15 | Karma článku: 7.44 | Přečteno: 231 | Diskuse

Filip Plešinger

Mrkev?!

Byl listopad, tou dobou už tma, čekal jsem před hlavním nádražím na šalinu a studená šlinda se mi neúprosně prodírala do bot. “Mrkev?” Nejistý, opatrně vyřčený dotaz mě probudil z rozjímání nad rozmočenou kaší na chodníku. Podíval jsem se před sebe a zjistil, že dotyčnou nejen vůbec neznám, ale že ji rozhodně ani nechápu.

27.4.2014 v 9:00 | Karma článku: 8.14 | Přečteno: 436 | Diskuse

Filip Plešinger

Jak mi babička zabila kurzor

Mojí babičce bude v únoru devadesát. Teda, bude jí devadesát, pokud nebude hopsat, kde nemá, a nezlomí si k tomu ramenu ještě něco dalšího. Je neskutečné, jak si při tom všem dělá srandu sama ze sebe. Jednu věc mi připomněla nedávno (ano, moje skoro devadesátiletá babička mi připomněla...). A o tu se podělím.

12.1.2014 v 10:30 | Karma článku: 25.49 | Přečteno: 1479 | Diskuse

Filip Plešinger

Jirkooo... já... jáá... !!!

Jura řval jako tur. (A nebo jakoby túroval tura cestou na túru... ha!) No prostě ječel a křičel neslušná slova. Na okamžik měl i hlavu pod vodou, to pro změnu neječel nic a věřím, že v ten moment se mu možná i promítaly části života před očima. Bylo to totiž takhle:

30.11.2013 v 8:30 | Karma článku: 8.53 | Přečteno: 451 | Diskuse

Filip Plešinger

Drsná šikana. Brdkem.

Šrapnely úlomků z pravítek svištěly vzduchem. K zemi se snášely kusy papíru ze sešitů jako zbloudilí a zmatení výsadkáři. Hřbety učebnic při nárazech do ramen praštěly a ruce byly zabílené od křídy. Odpolední vyučování skončilo a skupina několika sedmáků zahájila ofenzívu.

26.10.2013 v 9:10 | Karma článku: 11.42 | Přečteno: 562 | Diskuse

Filip Plešinger

Hrátky s lukem. A proč v tom místě drhne křída... ?

Nikdy jsem z profi-luku nestřílel. Možná mi k tomu chybí profi-look, možná jen ten luk... těžko říct. Ale za to jsem se vcelku nečekaně dostal k díře, která s takovým profi-lukem měla co do činění a oprávněně vzbuzovala otázky.

12.10.2013 v 8:00 | Karma článku: 6.29 | Přečteno: 301 | Diskuse

Filip Plešinger

Na koncertě. Na Adama. Bez ponožky!

Měli jsme kapelu. Byla to naše kapela. A hráli jsme vlastní věci, jak se říká v mém oblíbeném Kouři. A pak mám ještě jedno oblíbené dílo, kde se tvrdí, že nejdůležitejší pomůcka ve vesmíru je ručník. Jenže i taková ponožka dokáže někdy zatraceně chybět.

28.9.2013 v 8:00 | Karma článku: 7.31 | Přečteno: 395 | Diskuse

Filip Plešinger

Strejdo, můžu jít s Anetkou do křoví?

Moje sestra má dvě nádherné děti. Markétku a Ondru. Tehdy jim bylo čtyři a šest let. Při každé návštěvě si ze mě dělali prolízačku, přesně ve stylu “Huá, stuejda! Budeme uádit!”. Občas to stálo za to.

21.9.2013 v 8:00 | Karma článku: 18.15 | Přečteno: 1207 | Diskuse

Filip Plešinger

Bubalouch nebubalouch

Víte, kdo to je Bubalouch? Pokusím se to přiblížit, i když těžko říct, jak to půjde bez velkých, starých kamen.

14.9.2013 v 8:00 | Karma článku: 10.21 | Přečteno: 281 | Diskuse
Počet článků 13 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 571
Převážně zvědavý.