Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Báječné, úplně se vidím, jak sedím nad tím pytlíkem..potvorou bez návodu..a mám hlad :-).

x

U nás se vařívala předvařená rýže a když jsem jí kdysi chtěla uctít tchána, naučil mne tu jejich, slovenskou (dělávali ji dokonce v troubě). A ač tcháni už mne vyměnili, dušená rýže zůstala :-). Báječná.

2 0
možnosti
Foto

Rejže je skrznaskrz zákeřné zrní. Vařím ji jedině v pytlících, čímž se (většinou) vyhnu rýžovým kaším nebo šutříčkům na hranici stravitelnosti... Jinak skvěle napsané, pobavila jsem se:-)R^

1 1
možnosti
FP

Ano, varné sáčky byla tehdy i moje volba po té, co jsem zjistil, že existují. A děkuji Vám. :-)

0 0
možnosti

Jojo s vařením jsou zážitky.

Vaření rýže piluji dodnes, ač vcelku zkušená kuchařka, tak vaření této záludné přílohy je vždycky malé dobrodružství a nikdy nevím jak dopadne.

1 0
možnosti
FP

To je pravda. Nedávno jsem zkoušel vyrábět sushi (druhý pokus)..., no, snědli jsme to. Momentálně je mým největším favoritem kuskus. Chutná +- podobně jako rýže (omlouvám se gurmánům za to zjednodušení) a příprava je klidnější.

2 0
možnosti
AO

Hezký a úsměvný příběh :)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 571x
Převážně zvědavý.

Seznam rubrik